Frida har viktiga saker att säga.

Nu vill jag prata om ett ämne som vissa anser svårt.
Sexulalitet.
Nu vet jag inte hur jag ska inleda detta, men jag bara kör på.
Vissa människor är lesbiska, vissa är hetrosexuella.
Jag bryr mig inte om du är homosexuell, hetro eller bi.
Du kommer ändå vara samma person som du alltid har varit.
Jag kommer inte bli förvånad om någon i klassen kommer och berättar att den är t ex bisexuell.
Det förändrar ingetting enligt mig.
Människor får väldigt gärna öppna sig för mig.
Berätta om de tror att de har någon annan lägging än den "normala".
Jag har absolut inget emot andra läggningar.

Så, går du där hemma och vet inte vad du ska göra, hur du ska "komma ut", så tala om det för mig.
Det är inget måste, men se det som ett alternativ.

Du, där ute oavsett om du känner mig eller inte, ta dig tid att tänka om det är något du vill berätta eller så.
Jag kommer lyssna.
Jag försöker inte leka psykolog, jag är bara intresserad av människor och gillar att lyssna och bry mig om.

Tro mig, det tog lite mod att skriva detta.
Ta mod till dig och skriv till mig.
Du kommer inte ångra dig.

Frida

Kommentarer
Postat av: Mimmi

SV:



YEaah, jag fattar inte hur du klarar det! Jag blir värsta konstiga hela tiden och byter för jag gillar inte namnet xD och du har flera styckeN! O= (Y)

2009-08-06 @ 16:29:11
URL: http://dampiiiz.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

Vad fint skrivet!

2009-08-06 @ 18:49:37
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0