Åh nej.

Packade just ner näsdukar i dataväskan, i morgon blir det till att handla halstabletter.
Känner av förkyldning något så in i...
Jag är inte snuvig än, men jag har ont i halsen.
Jag hade faktiskt köpt näsdukar som hade designade blommor på sig, i blått och grönt, jag tyckte det var urläckert.
Men då tyckte jag även att det var lite onödigt men nu tackar jag mig själv, usch vad jag är glad för att jag köpte dom, ska nog köpa fler i morgon.
Jag brukar inte bli sjuk när det är skola faktiskt, oftast är jag sjuk på lov eller sådant.
I alla fall vara detta bara ett kort litet inlägg och nu ska jag sova.
Skola i morgon jue.

Kommentarer
Postat av: miimo

sv : mina tankar om henne, min blogg och då kan jag skriva allt jag tänker och tycker inte sant ? blogg är för det lilla du ;)

2009-08-30 @ 22:10:42
URL: http://enesochvi.blogg.se/
Postat av: miimo

sv : mina tankar om henne, min blogg och då kan jag skriva allt jag tänker och tycker inte sant ? blogg är för det lilla du ;)

2009-08-30 @ 22:11:10
URL: http://enesochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0