Utan egen förskyllan

Oj vilket veckoslut det har varit. Har suttit en stund nu och försökt hitta orden men vi ska se vad vi kan få ihop. I fredags begav jag och en av mina bästa vänner oss iväg mot huvudstaden för att dels ladda batterierna inför en kommande spelning samt träffa min stilige karl till pojkvän. Efter 48 mil, bråk med en aux-kabel och kvällsfika på donken avnjöt vi en välförtjänt natts sömn. Dagen därpå bjöd bästischen på frukost och bilen tankades för yttligare färd norröver, närmare bestämt universitetsstaden Uppsala. Väl där avsmakades god måltid i vackert sällskap och trion entrade teatern där självaste Euskefurat skulle underhålla 2 timmar. Sagt och gjort, framförallt bra gjort spelades låtar som gick rakt in i hjärtat på alla i lokalen och som de gedigna fan vi är sponsrades bandet med ett x antal hundringar i utbyte mot skivor och pins. Den goda stämningen fortsatte sedan i bilen på vägen tillbaka till huvudstaden och sedan somnade alla tre med olikt alkoholhaltigt blod till en diskuterbar film. Och dygnet som nyss passerat har gjort det med en god middag och förundran över hur ensam man är på 26an mitt i natten. 


 Underbar helg med underbara killar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0