Allt kretsar runt Ingvar!

Igår for jag och min kära mor iväg med våra hojar för min absolut första övningsköringstur på motorcykel. Dömysigt även om turen blev kort och Ingvar (min hoj) dog i en korsning. Men det bästa är att se hur mamma tindrar av lycka för att äga en motorcykel och att ha någon att köra med. Helt underbart. Här har vi precis kommit hem från turen:
 
 
 
 
Och för att förhindra yttligare stopp på olämpliga ställen hade jag och pappa kvalitétstid med varandra och Ingvar i eftermiddags:
Medan far bytte tändstiften och reglerade tomgången så monterade jag pakethållare men blev besviken när jag insåg att det inte var orginal </3 nåväl, han är dösöt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0