Saddär.

Jag vill ha en volvo 142a.
Jag lyssnar mest på iList.
Jag pratar mest halländska.
Jag gillar inte med folk som jag inte kan få ett vettigt ord ur.
Jag avskyr när folk snackar skit som folk de inte känner. 
Jag är ganska ofta nykter, tro det eller ej!
Jag gillar att dricka te med Amme på kvällarna.
Jag kommer alltid att älska att bo med pappa.
Jag är hemligt förälskad i Anton i klassen. Eller nja, hemligt och hemligt. Alla vet det men han vägrar nog inse det.
Sist jag grät var häromnatten, jag var lite ledsen.
Min mobiltelefon är bäst. Och heter Kasperii.
Innan jag går och lägger mig kollar jag alltid en sväng på facebook fast jag vet att inget vettigt har hänt, överhuvudtaget.
När jag vaknar på morgonen längtar jag till mina flingor. Jag älskar flingor.
Idag har jag gjort klart våra uppgifter om islam och ska sätta mig med fler uppgifter när jag kommer hem.
Just nu tänker jag på CARL BILDT THIS CITY, CARL BILDT THIS CITY ON ROCK N ROLL!
I kväll ska jag plugga!
I morgon kommer jag förhoppningvis filma lite.
Jag hoppas att festen på lördag blir nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0