2013 - Januari, februari, mars

~Januari~
På tolvslaget mellan 2012 och 2013 pussades jag med min dåvarande pojke. Min fru var där och andra underbara kompisar. Det kan vara det absolut bästa sättet att fira in ett nytt år på. Januari kantades av diverse umgängen med bästa vänner och beskådning av världens finaste man (Chris fucking Hemsworth) på min bästis fantastiska tv. Den 20 Januari for även jag och far till Oskarström för att inhandla en liten, rostig men dock så personlig bil till mig. Bästisen som senare samma månad åkte med för första gången döpte honom till Roger. Jag inföskaffade mig i samma veva biljetten till årets Metaltown med tre motiveringar: KoRn, Slipknot och Sabaton. En ny telefon och underbar lakan blev också en prioritering. Kärleken var djup och jag mådde så himla väldans bra.
 
~Februari~
Jag var fortfarande helt över öronen förälskad i min man... och min bil! Övningskörde numera massor med min far och bilen som jag faktiskt kunde kalla min.  Jag körde även halkan, sisådär en månad efter jag börjat med körkortet. Occcccch min kära dåvarande svärmor gav mig ett oerhört vackert armband. Oooch min kärlek för Dalarna bara växte. Även en fars avverkades samtidigt som jag började på mitt bio år med skräckfilm! {Och Åke fyllde 10 år} [Och vi sålde min häst.]
 
~Mars~
I mars började jag jobba igen, något jag saknat så fruktansvärt. Och vi jobbade mycket med UF-företaget som var i slutspurten då vi drog till Halmstad och medverkade på mässan där genom att vara ett av de tio utvalda bästa UF-företagen det året. WopedooO! Jag välte med min älskade moped på en isgata och var på en 20-års fest. Och när rastlösheten slog in gick jag en mil till min kompis... för att jag kan! I slutet av mars bröt vi upp efter nio månader tillsammans, jag och min dåvarande pojke. På mors födelsedag och påskens slut. Jag var totalt förstörd och började mecka med moppen för att komma undan alla känslor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0