2013 - April, maj, juni

~April~
Eftersom mitt sätt att hantera sorg går ut på att fylla min vardag med grejer kan ni förstå att april var överbokat. Jag umgicks mycket med mina bröder och min pappa. Klappade även mycket bil och moped eftersom det höll mig borta från att tänka på hur min fina lämnat mig. Jag vann på bowling, peppade metaltown och fick den finaste födelsedagspresenten av min bästis, Morgan Alling - Omtyckt och älskad av alla andra. Fortfarande så groviöst tacksam för den presentan! Jag träffade också morfar och farmor mellan varven på jobbet för att fotografera och tjöta skit. Två saker att notera är dock att jag avverkade två konserter med fyra band. dEMOTIONAL, The Unguided, Smash into Pieces och Takida. Hälsade och kramade både Smash into pieces och Takida. Oden. Jag älskar verkligen de killarna och de banden. Kan även återkalla att Thor 2 trailern släpptes och jag både eargasm, orgasm, feelgasmade över den. Chris. Den mannen alltså. Mitt bioår fortsatte såklart med besök på Iron Man 3 samtidigt som jag införskaffade mig den åttonde och sista säsongen av House. Så med distration från film, moped, familj och musik kunde jag trycka undan den grova... ensamheten som smög sig på framåt kvällarna. Jag var fortfarande ett vrak mellan de lyckliga varven.
 
~Maj~
Maj fortsatte i samma anda som april. Andre maj filmade jag för första gången någonsin en modevisning, vilket i sig var jätteroligt! Sen kom Fegenfesten. Efter ett helt år av totall pepp skulle jag och bästis m.fl dit. DRICKA SPRIT OCH HÅLLA KÄFTEN. Sov i en möglig husvagn med mina favoritkillar och till allas glädje, inget regn! Trots det lyckades jag ju trilla lite överallt, få en solbränna från helvetet och bli bakis som ett as. Men som sagt, roligt hade vi minsann! Efter att nästan ha repat sig efter Fegenfesten var det Mangel på skolan som arrangerades av musiktreorna. Detta innebar givetvis att vi (som den enda filmklass vi var) skulle filma spektaklet. Det var minsann en rolig upplevelse med diverse lärare på taket och renar på scenen. Min födelsedag spenderades i vanlig ordning med att jag inte var hemma, fantastisk tradition känner jag. Turer till banken och bilskolan fick fylla min dag för två dagar senare skulle det ske, uppkörningen. Och körkort tog jag, grät på vägen därifrån gjorde jag med. Jag lyckades. Jag kan nu köra vart jag vill när jag vill. Score.
 
~Juni~
Juni inleddes med besiktning av bilan min och skolavslutning som visade sig betyda en solsveda från den djupaste grav. SATAN. Jag hade dock förjävla roligt och uppskattade verkligen den dagen. En snabb flytt från stan avverkades och även lite hårfärgning hann jag med innan verkligheten kom ifatt mig. Jobb. Men jag avled också min smärta genom att köpa nya skivor och underbar musik som kunde dyrkas i timmar. Mycket mer hann jag inte med, visserligen var jag på Brolle Rock n' roll on Tour och fick beskåda min bästa vän hålla hand med honom. Avis? JA. Det var så vackert och så mycket kärlek att jag bara skrek, visste inte vart jag skulle ta vägen. Den mannen alltså. Gud. Alla dessa vackra män! Juni var överlag en bra månad där jag började få bukt på mina spridda känslor och njöt av att hjälpa alla sommarjobbare (som trodde jag var 21) på jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0