Vad händer här?

 
 
I fredags drog jag ut med mina fina vänner Sebbebus och Baggebus för att åka pulka och dricka öl/cola. Med snö på alla dess områden avslutade vi kvällen vid midnatt och varm choklad. Första gången vi åkte pulka iår, ofc!

Den översta bilden är också från den fredagen då jag parkerade bredvid Roy (höhö döpte honom för att han skulle passa ihop med Roger). Det var vackert så jag var tvungen att fotografera det!

Annars har jag mest fördrivet den senaste tiden med att träffa farmor, morfar, mamma och diverse gamla jobbarkompisar! Superkul, faktiskt. Just idag sitter jag dock och stirrar in i en hemtenta i hopp om att den skulle försvinna vid min åsyn. (Det händer inte, vad gör jag för fel?9

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0