Lite tankar en tidig fredagskväll i skogen

Vad har jag att berätta idag?
* Det är fantastiskt mysigt att åka i pappas bil - luktar som hemma med motorsåg och lite olika oljor.
* Är det bara jag är eller har A-traktorer kommit tillbaka igen?
* Denna helgen är jag ledig ifrån jobbet... kanske man skulle ta sig i kragen och få städat rummet?
* Det är roligt att tänka att jag är studerande, egen företagare OCH anställd. Intressant tanke.
* Man får inte över 5k för en fjortispulka från -06, varför försöker folk ens?
* Jag tycker om min bästis. 
* Det skrämmer mig att jag inte alls är 15 år och ska ta moppekort utan snart 18 med bilkort. 
* Denna veckan har varit en jag-vill-somna-och-aldrig-vakna-igen-vecka. 
 
 
 
 
* Jag är ledig i helgen och redan rastlös.

Kommentarer
Postat av: Mathilda Sjöberg

It can only get better osv, som man säger ♥

2013-03-24 @ 20:21:01
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0