"Sitter på en långtråkig konfirmation"

Eftersom jag i veckan kommer befinna mig på en aningen lerig camping tänkte jag att ni får läsa mina tips i olika situationer. So here we go...
 
 
Om du någon gång hamnar på en konfirmation/bröllop/dop eller något annat som aldrig verkar ta slut och blev långtråkigt redan innan talaren reste sig upp så tänk såhär:
 
1. Se till att alltid sitta nära någon rolig, det finns sjukt många grimaser som kan utövas mellan varandra när timmarna tycks stå still.
2. Tänk på något roligt minne, försök få ut varenda liten detalj av allt som hände så kommer du såsmåningom försvinna i härliga tankar.
3. Undvik att tänka på vad du kunde gjort istället och undvik att kolla på klockan.
4. Pilla med smycken eller stänga av ljudet på mobilen och spela lite har alltid varit ett säkert kort...

Kommentarer
Postat av: Emelie-Eyebe

Va fin blogg :)

2012-06-25 @ 18:25:51
URL: http://eyebe.blogg

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0