List it up!

PERSONLIGT
Fullständiga namn: Hanna Frida Berglund
Födelsedatum: 27 Maj 1995
Vart bor du? Varberg
Hårfärg: Svart, grönt och turkost.
Vilken är din riktiga hårfärg? - Det vettefan.
Ögonfärg: Blå.
Längd: 172 enligt den senaste mätningen.
Skostorlek: 37 kanske.
Humör: Hyfsat helt okej.
MSN: Ask motherfuckeeeeeeer
Mobilnummer: 0705....wait?
Har du någon sjukdom? - Stark
Coulrophobia.
Är dina föräldrar skilda? - Yesch
Gillar du skolan? - Ohyes. LBS is the best.
Hur svarar du i telefonen? - I mobilen: Ah de e ja. Hemma: Hej de e Frida.
Åt du senast? - För någon timme sen, spagetti och köttfärssås.
Drack du senast? - Coke for sure.
Har du på fötterna? - Sockar.
Är du nöjd med ditt rum? - Det här i Varberg? Ohyes.



KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu: Yes.
Längsta förhållande? - Det är det jag är i nu. Två veckor långt.
Har du kysst någon? - Ohyes.
Har du strulat med någon du inte ens gillar? - Tyvärr ja.
Har du haft 3kant? - Inte än... hehe ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Näej.
Kärlek eller pengar? - Alltihop - SAMTIDIGT :D
Är du singel nu? - Näej.
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? -  De gör jag la.
Är du redo och satsa på ett seriöst förhållande nu? - Det tror jag nog.
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nja... halvt.
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Så inihelvete.
Har du hållit på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Nej.
Har du varit på en blind-date? - Nej men skulle gärna vilja pröva :3
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Yes.
Saknar du någon av dina ex? - Ja.
Brukar du tänka på dina ex? - Ibland (läs: rätt ofta).



FAMILJ
Har du syskon? - Ja
Hur många? - Zwei
Har du en stor släkt? - Näej verkligen inte.
Har du kvar alla mor&farförädrar? - inte farfar eller mormor... <3
Känner du alla i din släkt? - Ohyes.
Vem är du mest lik i din familj/släkt? - Pappa



VÄNNER
Har du någon bästa vän? - Mängder :3
Vad tycker folk om dig? - Underbar! Höhööhö.
Vem har du känt längst? - AmmePamme eller Ingela.
Vem vet mest om dig? - Suzrich.
Är du ofta med dina vänner? - Ohja. Nästintill alltid.
Vad brukar ni hitta på? - Trolla runt på stan.
Bästa minnet med nån vän? - Den var jävligt svår. Men nyaste minnet som jag hade svinigt roligt på var med Kajs i Göteborg häromveckan.



SKOLA
Har du bra betyg? - Jovars :)
Skolkar du? - Nej.
Vilken klass går du i ? - Mev11
Vad heter din skola? - Ljud och Bildskolan
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? - Nä det behöver man inte vara.
Försover du dig ofta? - Nä händer nästan aldrig... HÖHÖ.
Gillar du skolmaten? - Jafan.
Har/hade du många kompisar i din skola?  En jävla massa! :D
Hur många går i din klass? - 18 kanske? Jag venne :3

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? - Gick.
Vad tycker du om att göra? - Va med folk!
Lever du för någon sport? - Absolut not!
Är du vältränad? - HAHA! Ironin <3


SKULLE DU HELST
Pierca tungan eller läppen? - Läppen!
Vara seriös eller oseriös? - Oseriös!
Dricka grön eller röd mjölk? - Röd mjölk!
Brinna upp eller drunkna? - Inget av de. Men helst drunkna för jag gillar vatten :)
Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Mina tama dvärggetter.


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
Sjungit? - Det tror jag tamigfan.
Blivit kramad? - Jarrå!
Känt dig fånig? - Nej jag känner mig aldrig fånig, jag känner mig awesome.
Saknat någon? - Ohyes.
Dansat galet? - Hur dansar man annars?
Klippt håret? - Näej.
Gråtit? - Well.. happieness is the shit.


GREJER
Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Ja... men det var inte jag som körde.
Har du en hund? - Yesch.
Sover du helst ensam eller med någon? - Sover bäst ensam men mysigast med någon.
Tror du på spöken? - Inte alls.
Är du mörkrädd? - Näej verkligen inte.
Är du morgonpigg? - dream on baby.
Vad vill du ha just nu? - Cola. Fast det vill jag alltid ha.


ÖVRIGT
Hånglat i mer än tre minuter? - Har jag säkert.
Sovit i en annans säng? - USCH FY BLÄÄÄ
Hånglat i regn? - Jau :3
Sovit naken? - Jaau :3
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? - Näej inte än ^^
Blivit tagen av polisen? - Näej :)
Haft känslor för någon som inte känt det samma? - Yes.
Struntat i skolan för att göra något roligare? - Näej
Gått på någon sport? - Innebandy och luftgevärsskytte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0