Brutalt ont.


Kan någon se vad det är bilden föreställer? Jomen det är rätt, den föreställer en Fried-ass liggandes på golvet bredvid och snett under sin säng. Why? Well... jag har bärt en väska som vettefan hur tung den var i flera dar nu, och har ganska säkert felbelastat min axel. FYFAN va ont jag har i nacken och ryggen. Innan var jag sjukt nära på att gråta när jag vred huvudet åt ett visst håll. Och jag menar, en blindtarm gör ont, mensvärk gör ont - detta gör fan ondare.

Så för att få ligga ut ryggen så den blir någorlunda rak igen så planerar jag att sova på golvet... eller ja, jag hade inte tänkt det från början men satan va skönt det var att lägga sig här. Så god natt på er, era bengetter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0