3 saker.

1. Behöver jag ens kommentera för att ni ska förstå hur jävla idiotisk jag tycker att denna synen är?

2.
Den värsta känslan är - Besvikelse.
Den bästa känslan är - Lycka.
Mitt bröllop - Kommer aldrig inträffa. Vet för tillfället ett enda giftermål som har inte har slutat i skiljsmässa.
Jag kommer alltid att vara - Speciell.
Det finaste som finns - Suz och Casey.
I sommar - Ska jag förhoppningsvis på den bästa festivalen i mitt liv, jobba, skaffa lägenhet, köra moppe till Värmland och hålla i mängder av grillfester förstås.
Sist jag grät var - Förrgår. Gråter inte ofta men just nu är livet upfukked.
Jag kan - Anpassa mig till olika situationer lätt.
Jag kan inte - Slicka mig själv på armbågen, stå på händer eller åka skridskor.
När jag vill tänka går jag - gör jag mig riktigt trött, slår mig ner med ett tomt anteckningsblock och kör igång.
När jag bakar så bakar jag - något förbannat gott.
Min mobiltelefon är - Mitt verktyg för att hålla kontakten med folk.
När jag vaknar på morgonen - så funderar jag på varför jag ska gå upp.
Innan jag går och lägger mig - Lägger jag fram mina kläder jag ska ha morgonen efter, puttar ner all bröte från sängen ner mot golvet och ler åt hur arg Suz skulle bli om hon såg mig göra det.
Just nu tänker jag på - Att denna helgen kommer bli kolossalt bra!
Bebisar är - Läskiga!
Idag har jag - Skolan, handlat, druckit cola, ätit proffsmiddag hos Sebbe, kollat på film och läst en bok.
I morgon kommer jag - Duscha, köpa kläder förhoppningsvis, dra på förfest/fest och sedan sova på okänd ort.
Jag vill verkligen - äga en metaltownbiljett.
Min humor är - lättanpassad till den jag umgås med.

3
. Hela morgondagen är bestämd. Det kommer bli bäst!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Finns alltid Frida <3

2011-02-11 @ 23:45:31
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0