Bara för att jag inte har något liv.



132 tonårsfrågor
- sminkfrågorna vill säga.


Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Jao.
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Nej.
hur många har du varit kär i? - Jag vettefan.
är du kär just nu? - Jag vettefan.

Tio frågor om dig själv
namn? - Frida Bergis Albert Greta Belund
när fyller du år? - Snart.
några piercingar? - räknar inte öronen som det. SÅ nej.
vad har du på dig just nu? - jeans, t-shirt. Å allt som gör mig så jävla speciell.
vilken årstid är bäst? - Vår/vinter
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna innan dagget har försvunnit från gräset, kliva ut i det barfota och ta kort. Helst utan ont i knät med.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Min stil.
vad är du bra på? - Faila mig.
vem älskar du mest på denna jorden -  Låter fett fail. Men faktiskt älskar jag mina vänner mest på denna jord.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Sparka sönder folk (a) så helst ensam xD

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Suz. I think.
vem är den roligaste av dina vänner? - Casey.
vem är snyggast av dina vänner? - Svår.
vem är mest partyprisse? - Heidi.
vem är den du helst har filmkväll med? - Mari ;)
vem av dina vänner är mest "evil"? -  Jag är nog fan mest "evil". Men måste jag välja så... Jennifer (a)

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Av dom i familjen är det nog Mamma eller Pappa. Men annars Suz, Mari eller Casey
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jofan.
vem är farligast i din familj? - Jag. xD
vem ser roligast ut i din familj? - HAHAHA 
vem är coolast? - Henke.
har ni något husdjur? - Massor. Hund, Katt å allt annat som hör gården till.
mest gemensamt med? - Ganska själv. I musik och intressen i alla fall. Men i såna fall - pappa.
underhållningen? - Erik
sover du oftast med? - Kudden.
roligaste kvällen med familjen? - Det är många år sen.

10 frågor om idag
vad har du gjort? - skolan, vettu.
vad ska du göra nu? - Spela gitarr var det tänkt.
har du gjort något dåligt idag? - Somnade i fåtöljen.
vad har du ätit idag? - frukost, middag och pommes xD
har du duschat idag? - Nesch.
är du trött nu? - Sov bort det innan
vad händer i morgon ? - Munka
går du i skolan? - Skolplikt.
har du varit i skolan idag? - Halva dan.

ANNAT
hur mår du just nu? - Ingen jävla aning faktiskt. Känner inget.
har du piercat dig? - nesch
är du hungrig nu? - proppmätt.
vad är klockan nu just nu? -  21.22
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bloggtrafik, bloggen, fejsbok och bdb.

TELEFON/MOBIL
vem ringde dig senast? - Morsch
vem ringde du senast?  - Någon random på valborg.
vem sms:a till dig senast? - Heidi
vem  sms:a du till senast? - Heidi

FAMILJ (var det inte fågor om det precis?)
hur  länge sen var det du träffa din morsa? - någon timme sen.
hur länge sen var det du träffa din farsa? - en halvtimme sen.

ÖVRIGT
gillar du punk? - Jau. Eller ja, till viss del.
har du sminkat dig idag? - Nej förhelvete.

MUSIK
lyssnar du på musik just nu? - jesch
vilket är ditt favoritband/artist? - Har en jävla "hoper", Takida, Sonic Syndicate, Slipknot osv.
vad gillar du för musik? - Rock/punk/metal.

KLÄDER
har du fler än 4 linnen? - typ... fem tror jag xD
har du fler än 3 jeans? - Jesch
har du fler än 5 tröjor? -  Har en jävla massa.

SMINK OCH HÅR (- smink vill säga)
använder du wax? - Innan gjorde jag det varje dag... men det behövs inte.
använder du hårspray? - Har inte använt det sen jag hade långt hår. Alltså sen 2007? 2008?
använder du volymspray? - inte det heller.
använder du mousse? - Nesch
använder du deodorant? - Jafan.
använder du skinspray? - inte en jävla chans
använder du parfym? - Allways.
använder du läppglans/läppstift? - Äger inget av det.
uppsatt hår eller hängande? - Har svårt att sätta upp det så hängade.
plattar/lockar du håret varje dag? - En frisyr håller i tre dagar?
målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? -  Har aldrig målat tånaglarna

KÄRLEK
är du kär just nu? - Hur många gånger tänker du fråga?
har du kysst någon idag? - nesch
har du ett förhållande? - Den frågan igen? Å nej?
är du romantisk? - Tro fan det.
vad hette din första flickvän/pojkvän? - Let's say... Morgan.
hur länge höll det?  - En dag? En vecka? Minns fan inte
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Alltid skönt att ha någon man kan lita på? Förhållande
har du varit tillsammans med två samtidigt? -  Nej
vem sov du senast bredvid? - Mina tavlor xD
vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Ja du.. de vettefan.
har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - Nesch.
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Dom var ihop en gång, sen uppehåll och sen igen. Dom var väl 28-31? xD
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Mina bröders flickvänner är as härliga tjejer men nej xD
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej. Aldrig. Farfar var gift med Farmor (astrid) i 40 år men hade "Ulla <3" intattuerat på armen.
vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Hardcore. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0