YEAH

Känns som om min blogg är läst av så fucking många.
Ingen har ställt en fråga, känns bra.

Ursäkta noll uppdateringen, har inte varit hemma på hela dagen.
Åkte till Varberg och träffade Heidi, sen stannade jag i Ullared till grillkvällen.
Det var as kul, tack folk.

Förvänta er absolut ingen uppdatering i helgen.
Om allt går enligt planerna drar jag till Göteborg i morgon och stannar där till söndag.

Men sväng förbi ändå! Om min kära faster har fått igång sitt internet på kanske jag bloggar från hennes tv.
(Ja, det lät mysko...)
Och ställ frågor innan jag tar en kolbit med glöd och trycker upp... nej jag borde sluta.


(Tips. Jag skrev detta mitt i natten. Så byt ut alla idag mot igår och alla i morgon mot idag.)

Kommentarer
Postat av: yasmine

Jag har ställt en fråga!

Eller tre.. :D

2010-06-20 @ 00:46:12
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0