Storbloggare.

Ja. Nu tänkte jag väl skriva lite om storbloggarna och vad jag tycker om dem.

Kissie: Jag fattar inte grejen med henne. Hon provocerar läsare och dem älskar det? Jag läser inte hennes blogg, ett tag gjorde jag det men jag har tröttnat. Allt är så överdrivet och stinker falsk. Överdrivet om alla hennes pengar och sånt. I mina ögon är hon bara en bortskämd självisk liten unge. Och hon kan inte ens göra en ny header? Hon är väl brunett nu? Eller jag vet inte. Gillar inte bloggen.

Foki: Supersöt tycker alla. Jättegullig och underbar. Verkligen inte. Allt hon skriver om är hennes lillkusin och hennes pojkvän. När dem inte har gjort någon googlar hon ett ord och lägger upp bilder på det. Var är charmen i bloggen? Jag hittar inte den. Hon är ensam, verkar inte ha några vänner. Låtsasperfekt verkar hon vara med. Med pojkvän, solresor och ständigt ätande på stan. Nej, det finns ingen själ i bloggen.

Kenza:
Helt allvarligt har jag aldrig läst bloggen. Bara skummat igenom den. Men jag orkar inte ens skumma igenom halva, jag tycker den är fruktansvärt tråkig. Vad handlar den om? Henne, hennes hund och tokio hotell? Hon har nästan inget inlägg utan att det finns en bild på henne själv där. Jag tycker rent ut sagt att bloggen är skittråkig.

Amandavardet: Jag skiter i henne. Hon är också en bortskämd liten skitunge så långt bort från verkligheten som man kan komma. Bloggen består endast av bilder på henne. Hur vacker tror hon att hon är?

Paow: Jag har aldrig läst hennes blogg heller, men jag har fått för mig att hon är en mindre provocerande version av Kissie.

Då tänker ni: "Läser du några bloggar över huvudtaget?" Och yes, I do.
Låt oss länka alla här:
En bulle ur ugnen Malin Sjörand Yasse Linda Jivsäter Josefin Svan Missina Chiptek Bakom Bläcket Toottie Er0ded Suz Jennifer Andersson

Så. Ni kan ju alltid klicka runt på dem om ni har tråkigt.

Kommentarer
Postat av: yasmine

2010-07-30 @ 14:39:51
URL: http://yasmine.se
Postat av: yasmine

aaaw, du läser getens blogg, så snällt! :')

2010-07-30 @ 14:40:21
URL: http://yasmine.se
Postat av: hanna

allt bra?=)

2010-07-30 @ 15:23:16
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Tessan

Fin blogg :)

2010-07-30 @ 15:28:39
URL: http://tessanaslin.blogg.se/
Postat av: linda

sv: that bitch!! haha.. nej skoja bara :P



2010-07-30 @ 15:35:17
URL: http://lindaajivsater.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha tror jag snor din ide och skriver om bloggarna ;) till skillnad från dig läser ju jag dom (A) lugnt elr ?

2010-07-30 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0