Göteborg med Ellen-Jätte-Söta-Pellen

Ja. Nog var det värt att vara ute i ösregn i flera timmar.
Tack för "shopping"-turen i Göteborg i går, Ellen.




Ja fyfan va söta vi var. På älskade Lagerhaus.
Skulle egentligen shoppat as mycket var det tänkt men... eftersom jag kände lite roligt folk som var/bor i Göteborg så träffade vi dom i stället.
Men detta fick jag köpt:


Fint? Yeah Right.

Vill ni läsa om en liknande tur som jag och Mari gjorde förra året? Klicka här. (Tyvärr har bilderna fallit bort)
Nu får ni ha det bäst. Jag ska nog kolla till moppen, kanske dra en runda och sen blir det grillfest ikväll.
I morgon är det Liseberg med bror och hans sjuka gäng (nejdå, dom är fett sköna).
Söndag blir det probably gokartkörning.

Kommentarer
Postat av: Malin

Härliga bilder !



Tack THUNDERSTORM, för kommentaren. Den värmde <3

2010-07-09 @ 14:54:38
URL: http://malinsjorand.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha! dom 2 bilderna hahahah! :D

fan va underbara! du har fan rätt..jag ser rädd ut!

aja bara då du vet..HEJ JAG HETER ELLEN! :D tuttsnudd

2010-07-10 @ 17:33:06
URL: http://ellenesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0