Fyfan vilken dag.



Gick ju upp skit tidigt idag. Fyfan, tala om att förstöra min tillfälliga nattrytm.
(Dagsrytm? Nej, jag är bara uppe på natten.)

Drog iväg med min kära moped idag, skulle ut och köra med Niko.
Jag kom dryga milen hemifrån när den dränkte sig själv.
För er som inte fattar: tänker jag inte förklara, erat fel att ni är så oallmänbildade.
Blev bara till att ringa till min farsgubbe som kom och hämtade mig och flakisen.

Sen frågade Mimmie (som by the way är jävligt awesome) om jag ville hänga med till Ullared.
Och ja, det ville jag.
Men när hon hade hämtat mig på hennes moppe kom vi precis till Ätran när den dog.
(Min dagliga dos av tur med mopeder?) Bensinen var slut. Yay.
Blev bara till att putta den till besinstationen. Sen drog vi till Ullared.
Där gjorde vi allt och inget.

Precis när Mimmie släpper av mig hemma hos mig igen så kör farsgubben min ner på gården.
Vi åker till farmor och tittar på film innan vi åker till Varberg och hämtar min bror på tågstationen.

Och bilderna, dem tog jag igår.
~It isn't bright anymore~

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0