Nyklippt för fasen.

Hej.
Idag har (kimp) varit hos min frisör.
Som alltid strävar vi mot en frisyr som ingen annan in the hole world har.
Och jag personligen (kimp) tyckte att vi lyckades.
Men eftersom min älskade Jennifer (<3) ville att jag skulle lägga upp en bild så kommer det här:

Innan. Efter.

Tunnade ut det något... ENORMT.
Och gjorde det kortare.
Jag är i alla fall nöjd.
Men eftersom ni ber så snällt så kommer det fler bilder, från andra vinklar.


Just nu är det skitstelt.
Eftersom hon mojsade ner alla möjliga kemikalier där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt :D

2010-01-04 @ 18:19:44
URL: http://malinsjorand.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0