Bloggtorkan är förhoppningsvis över.

Idag var jag och bästMimmi i Ullared och "shoppade".
Försökte få tag i photopapper men jag tror inte det blev rätt, skitsamma, jag får ställa ut om bilderna jag har så länge.
Köpte inte mycket annat faktiskt....
Outfit idag:


Dock köpte jag en skjorta som ser ut såhär:

As skön, rekomenderar.

Upptäckte precis att jag nog inte hinner ut innan solen går ner och ta kort men fan va den har värmt idag.
Skönt.
Mimmi rekomenderade en hårfärg som håller, OCH ÄR GRÖN.
Så när denna har gått ut då jävlar ska ni få se på grön.
Vänta, om jag känner mig själv bra nog så kan jag nästan nu säga att jag kommer byta innan.

I morgon ska jag ställa ut.
Jag måste få papperna att funka.
Fuck it.

Men vill med mor till Gekås för jag fastnade för en tröja där, men vi får se hur det blir.
Bäst att åka nu när det nästan inte är något folk där.

Jaja, nu ska jag fixa korten och softa sönder.
See you... sometime in the future...

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0