Inget kan hjälpa mig nu.

Vill använda mottot från "sex and the city": "Hur många underbara, blonda, söta, snälla, charmiga och ärliga killar finns det egentligen i världen? Fem?"

Men just nu är jag för omotiverad.
Känner mig lurad, först var du så jävla underbar och nu...?
Är jag övergiven?
Någonting är inte som det ska vara och jag vet precis vad det är.

Var på hälsosamtal hos skolsköterskan idag, allt var som jag trodde förutom hörseln.
Jag trodde jag hade ett jätte fel på min hörsel men det... var det inte.
Jag som knappt hör något alls.

Alla rätt på engelskan skulle jag tro, det kändes så.
Ingen musik lektion, Bjarne gick igenom backup's (som jag missade p.g.a hälsomötet) och vi jobbade vidare med iWeb.
Förstår fortfarande inte vad vi ska ha egna hemsidor till.
Men det finns säkert någon bra tanke med det, kanske.

Nu ska jag kolla på Scrubs och sånt tills maten är klar och eftersom pappa inte läser ordentligt är den inte klar förens vid sju.
Ett fullspexat lov kommer nog göra mig gott, I think.

"Hur många underbara, blonda, söta, snälla, charmiga och ärliga killar finns det egentligen i världen? Fem?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0