En glimt ur Fried-ass vardag.

Beskåda kriget som har uppstått på denna länken.
Hinner inte riktigt fokusera på skiten har haft fullt upp ett par dagar nu.
T.ex. idag så åkte jag med Suz hem men det lustiga är att vi sov i soffan en stund. Brukar man inte hitta på något när man är hos en kompis? Näää, vi är inte kompisar - vi är bästisar.

I morgon är det kamp mot alla de andra söta arbetslagen.
Fast våra grabbar är bäst - det kan dem icke förneka!
Dock ska jag spela i 16 minuter... eller mindre, jag är avbytare. Men det kommer säkert bli skitkul ändå.

Kom på att såhär mycket har jag inte skrivit om på länge.
xD

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar;

Umm.. ne, jag har alltid avgudat Moa. Jag tycker hon är skit cool. och förresten kan ju inte en bild påverka att om jag skulle vinna :S Folk som vill rösta på mig får väl för fan göra det... och om inte röstar dom ju på ngn annan...

2010-12-16 @ 20:42:38
URL: http://vildamatildaa.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Awsome, skriver upp dig. =)

Lägger upp vinnaren under imorgon !

2010-12-17 @ 13:36:51
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0