Såe't

Jag kanske skulle kolla klart på Hitlerfilmen innan jag skriver det här med tanke på att jag är ganska inne i den.
Men vafan.
Idag körde man ju flakis till skolan, roligare blir det fan inte.
(Och jag har ingen aning varför jag använder "fan" hela tiden men ja, lev med det.)
Flakisen gick bäst efter skolan, jag har löst dränkningsproblemet! Awesome!
När jag kom hem körde jag en sväng med Tomos'en och insåg en fruktansvärd sak, den går bara i 25 km/h.
Så det blir flakis i morgon också.

Var på byn med Suzendorff också. Fett roligt, som vanligt.
Och i morgon är det tema dag, så det blir moped då med, Becka tyckte det.

Nu tillagar jag makaroner och köttfärssås och funderar på att köra en runda till med moppen men ja, funderar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0