Turn offs?

Tack vare det här videoklippet så tänkte jag skriva ner lite vad som är riktigt fel på killar.
Enligt mig, vill säga.

# Försöker ragga. Förhelvete var dig själv, gillar jag dig inte då kommer jag aldrig gilla dig. Dags att acceptera

# Luktar illa. Jag har inget emot svettdoft, faktiskt tycker jag det är hett... Fast doften av herrparfym, den är verkligen nomnom!

# Är över fyra år äldre än dig. Va i helvete? Är du så utstött av dem i din åldersgrupp? Hoppa på ungdomar/barn är patetiskt.

# Inte kan lyssna. "Mmm...." Sitter du och häver ur dig hela din jobbiga barndom och killen säger: "mm..." Fan det gör mig så jävla arg.

# Är för "på". Låt oss säga att ni lärde känna varandra igår, på internet, eftersom han verkade grymt mysig gav du honom ditt nummer. "Sötnos, älskar dig mest av allt! Längtar till vi träffas!" <- what your lastname again? Fast andra hållet om är också fel, att dem aldrig hör av sig.

# Vanliga killar. RANDOM I MITT HJÄRTA! Spotan! Kan du inte gå och skrika "CHEBAB" hållandes i min hand på gekås så är du inte min typ.

# En i mängden. Nästan samma sak som förra punkten fast nu menar jag mer i klädstil. Är fjortisar "populärt" är du det med? Fuck off. Gillar rockkillar, alternativ osv. Tatueringar och piercings är inte fel. Stick ut, ser alla likadana ut kommer jag inte känna igen dig.

# Förhållande-oseriösa.
Har du energi att lägga ner på mig för att se mig ha camsex? Skulle du kunna lägga ner all den energin på ett förhållande? Om inte, din förlust.

Jag... tror jag fick med allt där. Men jag vet inte. Låt oss hoppas. Annars ändrar jag rubriken till Edit så får ni kolla igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0