I'm sorry

Förlåt för att jag varit så dålig på att uppdatera bloggen den sista tiden, men jag har inte haft ork och jag har inte haft något att skriva om men nu har jag det!

Sen förra inlägget har det inte hänt någonting alls, skulle jag tro...
Kom på vid tio i går kväll att vi hade so, matte och gitarrläxa till idag, woops.
Men jag klarade nog so'n hyfsat.
Matten var för svår, insåg Linda så vi behövde inte göra den, bara vi förstod på genomgången och det gjorde jag nog, hyfsat.
Gitarrläxan hann vi inte ens snacka om för när jag kom så höll han på att stämma gitarren som han har bytt strängar på.
Ärligt talat lät det förjävligt.
Så ungefär en kvart av dom 20 minuterna jag spelat gick åt att stämma gitarren, om och om igen.
I alla fall.
Vi redigerade filmerna på bilden, våran är bäst! Och jag slog rekordet i redigering, helt klart.
Eftersom jag kom 5 senare (gitarren) och blev klar 5 minuter innan alla andra.
MOHAHA.
Jag är ena för söt på ena delen, fågelperspektiv.
Efter skolan följde jag med Frida till Gekås med den minsta budgeten gekås någonsin har skådat, 7.50 kr.
7.50 KRONOR!
Jag köpte en loka ^.^.
Kände mig lite tvungen att spendera de sista 7.50 kronorna jag kommer ha på en hel månad, om inte jag får min lön nu i helgen.
Dom hade möte om det igår, så pengarna borde trilla fram närsomhelst.
I alla fall, nu laddar jag ner ett spel som jag ska äga vissa personer på i morgon, sen kväll med andra ord.
Har även engelska glosor till i morgon... vi får se hur det går.


Läste nyss på Kissies blogg:
"Jag...:
Tvättar håret med silvershampoo + balsam.
Skrubbar bort gammal brun-utan-sol.
Peelar kroppen.
Peelar läpparna.
Peelar händerna.
Peelar fötterna.
Tvättar ansiktet.
Hårinpackning."

Wow.
Detta gör hon alltså vardagligen.
Jag tvättar håret med shampoo (vanligt, garnier) och tar lite balsam.
That's it.
PEELAR LÄPPARNA? Wow, det är inte alla som gör, men det lät lite sjukt.
Och så lyssnade jag på en busringning NRJ gjorde i morse till henne.
Det är faktiskt sant, det hon sprutar in i läpparna är "grisfett".
Det är väl mysigt?

Nej nu ska jag ge Molle lite mat och sen kolla på TV, I geuss.
Det blev ett långt inlägg, det var väl kul?
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0