Idag när morgondagen kom.

Jaha.
Ännu en väldigt konstig dag.
Vet egentligen inte vad som hände så jag borde inte skriva om det här överhuvudtaget.
Men man kan ju säga att vad som hände igår garanterat är glömt.

Men jag tänker skriva en sak som jag gör kanske varje dag: Jag älskar min klass <3

Jag skulle nog kunna ställa upp för alla om det var något.
Men vem vänder sig till "Mördarn, misshandlarn och idioten"?
Nej, just det.

"I wish that I could stop your tears from falling down"

Nu har jag precis snackat med Jennifer, hon vet hon, hon vet precis hur jag tänker.


Hepp.
Nu blir det nog Simpsons och sen får vi se om det blir skytte idag, hoppas?
Ni får nu ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0