Oufit

Det blåser ute.
Jag stog och sorterade tvätt innan jag anföll duschen:

Men jag klarade det tack vare Mimma och datorn!
Jag tänkte visa vilka accesoarer jag har på mig varje dag, oavsett vad.

That's made my style.
Och så langa jag bild på outfiten idag genom min smutsiga spegel:

Japp, jag har en t-shirt med en tryckt slips på.
Japp, mitt nitbälte syns inte men jag vill ha det där ändå.
Japp, min tjocktröja lyser i mörkret.
Och ja, mitt headset sitter inte runt halsen som det ska! :O

Å just det, min house-käpp är med och utnyttjad!



Har duschat nyss och nu ska jag sova.
Ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0