Måndag 22.21

Ja...
Armen sitter kvar, lika så smärtan om jag säger så men nu ska jag inte klaga (man har ju varit med om värre liksom).
Langar bild på fetisarmen och plåstret:

Som ni ser är inte spruthålet stort så alla som inte har tatt och ska ta kan ju sluta oroa sig!
Langar bild på "outfit":

Jättesexigt, jag vet.

Jag sköt ju innan, det gick som det gick, sköt bara en tavla som vi räknade och det blev 37 poäng där, vilket är mitt genomsnitt.

"Kroppen somnar, munnen ler.
Älskar er."



Nu blir det sova, är trött som ett as, i kroppen i alla fall.
Kommer nog bli tyska omprov och förhör och grejer i morgon.
Men om jag inte blir särskillt sjuk i morgon går jag till skolan för jag vill vara med på slöjden.


Jaja, ni får ha det bäst!
Alla utom Jennifer, hehe! (skoja så klart!)

See ya all bitches!

Kommentarer
Postat av: HANNAH

jo, jag shoppade inne på gekås?

2009-11-17 @ 15:37:48
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0