Lördag 10.44

Once you go black, you never go back.

Jag tror att de 12-14 personerna som läser det här inte bryr sig ett skit om hur många inlägg jag kladdar upp med.
Så nu drar jag ner på dom, ska bara skriva när jag har något vettigt att skriva om.
Sitter och lyssnar på "Burn this city", helvete vad bra den är.
Langar den här nere.
Kom precis hem från en skyttetävling, det gick faktiskt helt ok. Mer än 20 poäng bättre än förra tävlingen.
Och nu sitter jag och funderar på om jag inte ska knalla en runda och ta kort medan det är uppehåll. Får nog ta med ett paraply. (Jag har alltid haft något emot paraplyn)


Låten som jag lovade:

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0