Good day, good night.

Hemma från skyttet.
Det gick kasst.
Så jag sköt inte den serien som jag skulle skjuta in, jag sköt träning... och tävlade med pappa på falling target men vi klarade inte det så jag sa att jag ville sitta ner och skjuta lite.
OCH FY FAN VA GRYM JAG VAR.
Älskade sittande skytte.
Sköt nästan bara tior!
Men det betyder ju att ståendet hjälper.

Nu sitter jag här och kollar på "Mammas pojkar" och bloggtrakfik.nu om vartanat.
Bloggtrafik funkar verkligen.
Mina besökare har ökat och jag har hittat massor med bloggar som jag vill läsa i fortsättningen, där bland en norsk.

Jag älskar norska.
Det är roligt att läsa högt.
Varje fall = Vaffal

Nu ska jag snart kolla på Inlåst sen blir det nog tyskaplugg! Geekvarning.


_______________________________________________________________________________________________
Dagens Ordspråk
Livet är det svåraste spelet som finns, du har ingen extra liv, du kommer bara dö en gång, det finns inga fuskkoder och du kan inte kontrollera vissa handlingar.


Dagens Humör

Kroppen är pigg och huvudet är försvunnet

Dagens Dåliga
Fjortisarna tar över världen

Dagens Positiva
En kompis ska stanna!

Dagens Höjdpunk
Sittande skytte

Dagens Frustration
Vet faktiskt inte.

Dagens Låt
Låt mig få döda din häst (Jag ska spela in den och lägga in på Yt när jag känner för't)

Kommentarer
Postat av: kristine willumsen theting

Fotokonkuranse på bloggen min: ukensbilde.html#comment" rel="nofollow">http://theting.blogg.no/1257516604ukensbilde.html#comment

2009-11-06 @ 15:12:56
URL: http://www.theting.blogg.no

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0