Fredag 15.39 - TaKiDa i mitt hjärta


Takida.
Ett ord som betyder så jävla mycket.
Tack, takida, tack.

Var ju på konsert igår.
Underbart.
InMe startade allt. Ett brittiskt band... kännde inte till dem alls innan men dom var OK.
Sen kom Sonic Syndicate. Helt underbara på scen, fick med publiken och så! Wow.
Känner dom btw, eller ja, kände...Sjunnessons pojkarna ju! Låten som är länkad på deras namn fick dom oss att sjunga med på. BURN THIS CITY!

Och sen, efter många timmars väntan och förväntningar intar Tender (som Takida hette innan) scenen.
Från Sonic Syndicate spelade kunde jag inte stå still, det är knappt så jag kan det nu häller.
Takida går inte ens att beskriva dom var så fucking amasing!
Jag hoppade hela tiden, sjöng med, skrattade i hettan från folkmassan.
Svettades som en gris.
Nej jag påstår inte att det var varmt. -.-'

Nu sitter jag här och ler för mig själv och önskar att kvällen aldrig skulle tagit slut, kommer Takida eller Sonic Syndicate tillbaka, då jävlar!
Langar bild på mitt nya favoritklädesplagg:




Kärlek på högsta grad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0