Ja...

Huvudvärken vill inte släppa, har haft den sen den 18... -.-'
Jag är trött och har svårt att fokusera.
Kan inte skriva på den nya novellen för att jag inte vet vad jag skriver.
Som när jag var hos farmor igår, jag fick inga fina bilder, allt blev skit.
Lägger ändå upp en som jag tycker blev... annorlunda:
..
Har blivit sjukt deppig p.g.a huvudvärken har inte lust till något alls.
Jag tror i alla fall att det beror på huvudvärken.
Erik kommer hem i morgon, det kommer jag inte orka.
Ska se om jag kan sova över hos någon eller bara hitta på något, vill inte vara hemma.
Här kommer en till från fotograferingen igår:
k

"Looking back, making me stronger..."

4411

"Carry me! Erase me!"

4421

"This is my truth"

4423

"This have nothing to do with you, but if you care I can tell you what's make me sad in the morning, at the day and in the evning..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0