Mathilda

 
Här är du ju min älskling och mini-Gandhi!

Jag lovade er alla ett inlägg till vinnarna av halsbands-(oj, där nämnde jag rätt svar, tokigt!)tävlingen. OCH HÄR ÄR EN AV DEM!

Mathilda, aka mini-Gandhi, är en gammel klasskompis till mig. Hon var den där tjejen som var lite tyst med tandställning och rött hår och jag personligen blev fruktansvärt intresserad av. Jag har alltid haft ett intresse av tysta personer, de är spännande att se vad det är för underbar personlighet som döljer sig bakom blygheten.
Och vänner blev vi, jävlar vilka vänner! Galna, fräste åt barn på stan och ägnade flera hundra på glass bredvid kyrkan. Hon blev en underbar vän till mig och jag trivdes underbart bra med henne. Jag kanske råka förstöra henne lite med tanke på att efter ett par månader med mig så bytte hon hårfärg och piercade sig. Men hon är minst lika vacker nu! Skolan är inte lika rolig nu när den lilla rebellen har lämnat skolan för att äga på det hon gillar mest, hästar.

Men Mathilda, du vet att jag tycker om dig och älskar att käka tacos med dig. Och i morgon är det TACO-DAG!
Kram, puss hej och allt det där :3

Kommentarer
Postat av: Mathilda Sjöberg

Hihiii, gullllllllll :DD
TACOS ÄR DET BÄSTA ♥

2013-10-20 @ 20:59:20
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0