Some wild speculations

Det är den 23 maj 2013 och klockan närmar sig 22 på kvällen.
Solen lyser fortfarande upp Varberg så att belysningen skulle kunna bedömmas till dagsljus.
Om fyra dagar är jag arton år. Om sex dagar har jag förhoppningsvis B-behörighet.
 
När jag skapade denna bloggen som 14-åring kunde jag aldrig i min vildaste fantasi inbillat mig att det var just när, i hus nio, som jag sena majkvällar skulle sitta och plugga på körkortsteori.
 
Det är fyra år sedan och jag, jag är gammal.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Lugnt, skall till Falkenberg igen den 9:de och även den 10:de för inspelning. =)

2013-05-27 @ 16:09:02
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0