18 år!

 
Arton år och inte ett smack visare. 
 
Jag vaknade upp med svårigheter att andas, hosta, skallebank, ryggvärk och en jävla solhelvete i ansiktet. Och det första jag tänkte var: "Om det är såhär det känns att fylla arton tror jag att jag hoppar över det."
 
Men dagen blev inte skit trots det, en skål flingor, en varm dusch och några ipren senare kunde jag i alla fall ta mig till Falkenberg med mamma för att kunna kryssa av banken och annat bröte som ska göras när man är gammal som jag. Superkul, aaaanä inte som jag mådde. Men hursomhelst satte jag mig efter ett cheese n' bacon-mål senare på bilskolan för att tagga igång till bilkörkortet. Och efter alla blivande mopedister trillat in checkade jag ut. Ett fel på varje prov så känner jag mig rätt nöjd ändå. Nu efter en blåbärsmilkshake känner jag för att lägga mig och sova. 
 
Men först - choklad och tv. För tv är gott och choklad är roligt att titta på. Ha-ha. NEJMEN SKRATTA DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0