Jobb!

 
 
 
HÄII!
Ville bara kika in och berätta att jag börjat jobba igen, något som jag faktiskt längtat efter!
Tänkte bara berätta hur man vet att man är hemma på jobbet igen:
 
Det är lördag - självfallet hänger hissen sig.
Streckkoden till vindruvorna är inte inlagda i kassasystemet - Grapes Yay 14.95:-
Kön ringlar sig genom hela avdelningen, man står ändlöst och plockar papper vid chipsen.
Ettiketten till kalkonklubban har ramlat av, 39.95 kr/kg... den väger 456 gram... det borde bli...
Lördag innebär lösgodis, så under den tyngsta anströmningen fastnar ettiketerna till lösgodiset i vågen.
 
 
En helt enkelt toppen dag, för jag slapp äta själv.
Tack, MLI!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0