Dag 2 - Mina intressen

Film - Voliá, tjejen som studerar film gillar film. ÅRETS UPPTÄCKT!
Nejmen jag tycker om film och har alltid gjort. När jag var liten satt jag där med mina OLW lättsaltade chips och Holiday-dippmix och kollade på Krogseredsrevyn från -93 och Aladdin. Favoriterna var på VHS t.ex. Hitta Nemo och Från A till Ö (ni vet den där gamla serien från -74 med Hedvig som ni nog känner igen från Jönssonligan och teskedsgumman och Helge från Åsa-Nisse).
 
Böcker - När jag var nio började jag läsa bokserien "Klara". Det är en serie bestående av 18 böcker skriven av Pia Hagmar, när jag fyllde tio fick jag de 16 då utgivna böckerna i födelsedagspresent. Och sen dess har jag läst hela tiden. Mina favoriter är Katarina von Bredow's ungdomsböcker, Ozzys självbiografi och Morgan Allings självbiografi. Det är helt klart läsvärda böcker. I min bokhylla hemma står just nu över 160 böcker som bara är mina. BARA MINA.
 
Motorer - I sexan och sjuan, 2007 (uh jag är gammal) körde jag mycket fyrhjuling. Pappas Polaris Magnum 425 (förövrigt kallad Lotta) sladdade jag runt med rätt mycket bakom huset och byggde hopp med mina bröder som under detta år hade varsin cross som de hoppade efter med. Efter det har jag varit aningen förälskad i doften av bensin och känslan när motorn tomgångskörs. Åke, min underbara moped, en Rieju Drac -03a är självfallet min omslagsbild på Facebook och nu besitter jag även en Nissan Primera från -97. Det artar sig!
 
Musik - Nordman, Larz Kristers, Slipknot, Korn, SIck Puppies, Sabaton, Buckcherry, Lillasyster, Dropkick Murphys, En svensk tiger, Mimikry, Joddla med Siv, Eddie Meduza, The Unguided, Marliyn Manson, Rob Zombie, Self Deception, Lastkaj 14, GES, Drängarna, Kapten Röd, Nickelback, Björn Rosenström, Falling Up, Hinder, Disturbed, Papa Roach, Escapte the fate och Skitarg är bara några av alla band jag nästan dagligen avnjuter. 
 
Hårfärger - Ohlala! Nu snackar vi inte om brun och blond. Jag har nämligen haft de flesta färger man kan tänka sig: brun, svart, blond, grön, blå, röd, rosa, lila, orange, gul etc etc. Dock har jag inte ännu hittat glitter, guld och silver men det kommer nog så småningom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0