Studenten 2013

 
Det här är min kusin. Emilia heter hon. Hon kan vara den coolaste kusinen jag har.
I torsdags tog hon studenten, det gjorde hon bra.
 
Självfallet var jag där i folkmassan och svettades genom alla porer och försökte desperat få ett fint kort på henne samtidigt som jag brottades med tanken att vi börjar bli så gamla. Jag minns när denna tjejen började skolan och det är för jävla längesen. Ohwell man kan inte stoppa tiden (tyvärr) och det enda jag kan göra nu är att önska henne all lycka i framtiden! Vad du än hittar på Emilia så hoppas jag att du kommer ha förjävla roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0