Daaags att tävla!

 Min käre vän och fantastiskt duktige frisör, Matilda, har anordnat en tävling på sin blogg om en goodiebag med hårprodukter i vilken jag givetvis ska tävla.
 
Tävlingen grundar sig i att man ska lägga upp en bild på sin snyggaste frisyr och skriva varför man tycker att den är snyggast. Here we go!
 
Det här är den finaste frisyren jag har haft och har. Jag älskar hur simpel den är då det räcker med att kamma fram håret när det är blött och låta det ligga där, sen förblir det så de kommande dagarna. Jag älskar även färgerna som gav en varm men ändå kaxig utstrålning som lätt livade upp en tråkig arbetsdag. Frisyren fungerar både på jobb, till vardags och på fest. Toppen ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0