En såndäringa lista.

Namn: Frida "Friedass" Berglund

Födelseplats: Varberg

Bor: Krogsered och Varberg

Ögonfärg: Blåååa

Hårfärg: Right now någon blandning mellan grönt och blått. Sött som fan i alla fall!

Skostorlek: 37-38

Civilstatus: Gift med Kajsi, ihop med Viktoj

 

Dina första tankar när du vaknar? Standard är att en låt jag hörde för flera dagar sen poppar upp och jag tänker på den.

Tycker du om någon just nu? Någon? NÅGON?! VAFAN JAG ÄLSKAR ALLA ASSDFGHJKK,

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag kastar inga ögon. 

Har du fått ditt hjärta krossat? Aldrig blivit överkörd så det krossats. 

Har du gråtit över kärlek? Vad är kärlek?

Vem delade du senast säng med? Sneidermaster.

Om du tycker om någon nu, vet den personen om det? Om jag tycker om någon? OM?! YALLA YALLA KEBAB TILL ALLA!

Har du haft trekant? Jag ägde en gitarr en gång... är inte så duktig på triangel...

Har du haft sex med någon du knappt känner? Näej :3

Gillar du att bli kysst på halsen? HAHA Åh. Alla vet att man inte rör min alls. Aldrig, inte en chans. Jag flippar.

Är kärlek viktigt för dig? Är Loki viktig för Suz? JAFÖFAN.

Vad sover du i? Beror på. När jag är ensam sover jag i trosor, t-shirt och ibland tjocktröja. Och med viktor SOVER JAG INTE ;) ;) ;) Nejmen trosor där med jao :)

 

Röker, snusar eller skolkar du? Nej, nej, näpp :3 JAG ÄR SÅ DUKTIG JAO.

Gör du frukosten själv? Haha åh flingor och mjölk så näej. Lever på andras goda recept.

Har du suttit i rätten? Jag brukar inte sitta i min mat.

Har du strulat någon av samma kön? Haha ett par stycken när man var ung och sanning & konka var populärt.

Vad gör du när du blöder näsblod? Det har jag inte gjort sen jag vet inte när. Jag är för gammal för sånt. 

Vem kan du prata om allt med? Suz, Mathilda och Viktoj.

Har du solglasögon? Mina awesomea kjell-brills!

Vem pussade du senast? Finaste.

Vem kramade du senast? Finaste.

Sitter du vid en bärbar dator nu? Alla datorer kan man la fan bära! OH YOU MOTHERFUCKERS!! YAYYAYYA

Är du blyg? Jag är aldrig blyg... :3 Har inte varit det sen jag träffade Viktor första gången faktiskt.

Vad tänker du på just nu? Att karlavagnen ringer mig ooom 18 minutas.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag kastar inga ögon... HAHHA ORK INT. :((((((

2013-02-26 @ 09:11:22
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0