Dag 9 - Favoritband

Ty då att jag igår kramade mina favoriter så är det väl ganska självklart att jag svarar:
 
Mina hjältar. Mina underbara. JAG VET ATT DET OSAR HAT RUNT TAKIDA nu för tiden men ta en sekund och bara njut av videon. Jag förstår inte hur bra vissa människor är på att skapa musikvideos. Och för er andra som faktiskt uppskattar samma musik som jag: älska låten. Ba gör det. 
 
Jag tror inte folk förstår hur mycket Takida betyder för mig. När föräldrarna skildes, min första kärlek gav fullständigt fan i mig och halva skolan trodde på alla ryckten som gick så var det Takida jag hade. Underbara killar som torkar bort mina tårar med sina toner. Och igår kramade jag hela gänget. I'm so happy, i'm so glad.
 
 
[De sjunger "y'all want a single say FUCK THAT" inte suck that som det låter som. Sköningarna på VEVO föredrog väl att censorera det.]
 
Ännu ett band som betyder mycket för mig. När världen rasade och det enda sättet jag kunde få ut allt på var genom att skrika så fanns KoRn där. Äntligen någon att vara arg med, mums. Och när jag under metaltown 2011 fick beskåda dessa jävlar så höll mina stämband på att ryka av. Skrik, gap, hopp, gråt, leenden, skratt. Jävlar hela jag var som en känslomässig bomb. Och iår händer det igen. Mina stjärnor kommer till metaltown. Låt mig dyrka marken som ni går på, guys.
 
 
 
Tror inte Lillasyster ska behöva någon närmre beskrivning. Tackar Oden för detta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0