One minute of fame

 
Ung företagsamhetsmässa i Kungsbacka. Över 500 pers.
Det fanns en möjligthet för "One minute of fame" då högst tre personer fick gå upp på scen och representera sina företag inför alla dessa människor.
Självklart var Friedass (VD för Multitaskers samt ägare av denna bloggen) uppe och tjötade.
Eftersom jag vågade mig upp fick vårt företag ett presentkort från Vertise IT.
Sen kommer vi tillbaka till älskade LBS och rektorn får reda på att jag nämnade för alla dessa människor hur bra LBS Varberg är - därav två biobiljetter (som ska spenderas med min älskade bror om tre timmar).
 
 
Ibland är det bra att inte vara blyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0