På tal om samlag...

Tänk om jag skulle skriva likadant här som jag skulle sagt det i verkligheten...
Ni hade ju dött av alla sexualrelaterade ord och meningar samt snabba ämnensbyten.
 
Så... LET'S DO THAT.
Nä.
 
Idag gick jag upp när kroppen tillät, dvs svenasent, och började kolla på Marvel's animated classics.
Och... jag älskade det. Sen åkte jag och pappa till skogen och meckade med sködarn tillsammans med min bror. Sketnare nävar får man leta efter. Mina byxor luktar hydralolja och lera. Aj löv itt.
Efter det tog vi fin Ådin till Varberg för att gå på två olika andra händer. Jag fick hem tumvantar och Henke drog hem en grilltång (sådär passande till vår kalla säsong).
 
FÖR JAG VET ATT NI VAR OTROLIGT JÄVLA NYFIKNA PÅ VAD JAG GJORDE IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0