.. att få ha dig så nära kändes fjärran bara igår.

Efter ett par dagar hos pajken har jag nu oändlig inspiration och livsglädje i bagaget.
Att åka bort och faktiskt kunna slappna av var något av det bästa jag gjort.
Jag införskaffade mig inte bara avslappning, mer kärlek och nya kontakter.
Hem kom också en ny bok och ett par liter glädje.
 
Men nog om mig nu, hur mår ni?
HAH, skulle inte tro det. Allt handlar om mig. För jag är bäst.
 
Min brors flickvän drog hem en till häst idag, en D-ponny. Nu, efter 9 års väntan, ska jag lära mig rida.
(Inget löfte dock, då tiden knappt räcker till som det är.)
Annars rullar livet på som vanligt anser jag, jag kastar inlagda rödbetor och polkagrisar på jobbet och spenderar kvällarna med att titta på bilar med pappa. Mazda eller Mitsubishi är frågan.
 
 
Och eftersom min käre bekant, Suz, uppdaterar oftare än mig kan ni ju spana in hennes blogg emellanåt också.
(Kommentera att hon är söt tills hon också fattar det!)
 
 
Nu ska jag hälsa på den nya hästen och gömma mina sista coca-color (och kanske sova... men det är ju en annan femma).

Kommentarer
Postat av: Mathilda Sjöberg

ÄR DET EN FIN HEST?

2012-11-03 @ 22:25:18
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/
Postat av: Emma

RÄTTA TAKTER FRIDA!

2012-11-03 @ 23:31:50
URL: http://www.emmajjoo.blogg.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0