Fan va manglat!



Igår körde jag till skolan från pappa, det ägde.
Och efter skolan drog jag och Mathilda till mig för att hon var hungrig, sen var det... MINI-MANGEL!
Band som Marissa Burns Trey, Altitune, Mad Karma och LPA var där och det var (som Julian skulle sagt det:) FETT!
Trots att svetten rann så trivdes jag mellan mina tre flickor: Pjoggie, Mini-Gandhi och Pannika. Det var bäst.
Sen drog vi till donken med någon Thom (?) för att sedan gå tillbaka till moppen på sock och sitta på willysparkeringen och chilla i över en timme.


Om ni nu händelsevis skulle undrat var jag har hållt hus de senaste dygnet.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bah ägde...

2012-05-24 @ 16:01:27
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0