Massa fraugor.

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Närrå, söt som man är finns alla ragg på mils avstånd.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Amanda :3
3. Hur lång är du? 174 cm sist jag mätte mig :3
4. Vad väger du? Säkert 74 kg eller någe. Eller mer, med mig vet man aldrig.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Luftslottet som sprängdes

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "Ja men det låter bra. ^^"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringer bara pappa :3 Så föredrar att smsa.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade.
9. När såg du senast din mamma? Söndags :3
10. Icke godkänt i något ämne? Närru, vart nära i idrott kanske... men jaja.
11. Mvg i något? Kära vänner. Det heter A. Och ja, det har jag fått.
12. När vaknade du idag? 07.00
13. Vilken är din favoritplats? Med datan i knät och colan i handen. Sen vart helt geografiskt det blir skiter jag i.
14. Vilken plats föredrar du minst? 38 grader, någonstans mitt ute i ingenstans med en moppe som inte fungerar.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis någonstans där dialekten är kalasfin!
17. Vad sover du i? Farsans t-shirt och trosor (Y)
18. Hur många kuddar har du i sängen? En både hos farsan min och i Varberg
19. Var har du bott/bor? Har bott i Krogsered hela mitt liv men bor nu också i Varberg
20. Tycker du om kinamat? OHYES. Iaf i den mening som finns här i Sverige. Riktig kinamat har jag ingen aning om.
21. Tycker du om kaffe? Fuck no.
22. Vad dricker du helst till frukost? Ett glas vatten med en multivitamintablett i. NOMNOM
23. Kan du spela poker? Texas Hold-em iaf :3
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Despo. Min gamle bildlärare.
25. Vill du ha barn? Verkligen inte. Fuck no.

Äckel.

 

26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och till en viss del tyska.

27. Har du behövt åka ambulans? Näej :3

28. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng. Fast helst sjö :3
29. Vad spenderar du helst pengar på? Cola. Helt klart cola.
30. Är du cool? Nej. Jag är Fried-ass.
31. Kan du rulla med tungan? Näej.
32. Vem är den roligaste människan du känner? Kajsi <3
33. Vad har du för ringsignal? Freak on a Leash - KoRn

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jarrå, i garderoben. Gömde mitt favoritlinne för mamma skulle slänga det.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina byxor är ju det annars är det väl cola flaskorna.
36. Kan du byta olja på bilen? Nja. Jag vet ungefär hur man gör men blir fortfarande lika förvirrad.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Läser "Hitta vilse" men senaste boken... de vettefan.
40. När var du i kyrkan senast? Inte en jävla aning.
42. Har du någon piercing? Näej men önskat mig läppiercing ett tag men nejnej, de får man int ha på mitt jobb.
43. Har du någon tatuering? Mjofan
44. Gillar du någon just nu? Näej inte vad jag vet.
45. Har du provat droger? Coke is my drug.
46. Provat röka eller snusa? Näfan. Fast vart passivrökare i många år.
47. Har du pojkvän/flickvän? Närrå. Passar inte i förhållande vad jag har märkt.

48. Hur var din senaste kyss? ÖH. När va de? Det var la en break-up kyss så den dög la.
49. Vad ska du göra ikväll? Äta. Laga mat från grunden, jag gör inte det super ofta.
50. Har du några syskon? Zwei

51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 260 kr. Bror min laddade den som julklapp, han är snel.


Kommentarer
Postat av: Jonas

KAAAAFFFFFEEE <3

2012-01-25 @ 01:09:08

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0