Come on man!

INLEDNING
1. Pierca tungan eller läppen? - Läppen. Äckligt jävla snyggt.
2. Vara seriös eller oseriös? - Oseriös is the shit!
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Dricker direkt från kon?
4. Brinna upp eller drunkna? - Drunka. Jag älskar vatten.
5. Umgås med din familj eller vänner? - Vänner (för min familj är mina vänner också).

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon nu? Herp. Döden dö.
2. Har du skolkat? - Undvikit tycker jag passar bättre.
3. Varmt eller kallt? - Kallt.
4. Soligt eller regn? - Sol så länge det inte är sommar.
5. Fanta eller cola? - Coca-Cola.
6. Är du nyttig av dig? - HAHAHA. Skulle inte tro det.

OM MIG
1. Fullständigt namn? - Zeke Thompson. Just kidding! Hanna Frida (Fried, Fried-ass, Fridis, Belund, Bergis, Kritan) Berglund
2. Syskon? - Henke och Erik.
3. Vart bor du? - Varberg och skogen.
4. Hur många barn vill du ha? - Skulle skjuta mig själv i magen. Hatar barn.
5. Vill du gifta dig? - Tror jag verkligen inte.
6. Favorit tid på dagen? - Strax efter att jag har vaknat till strax innan jag somnar.
7. Humör just nu? - Helt okej. Lite små trött och sleten i huvudet men annars så!
8. Sugen på just nu? - Ingenting. My life is alright ya know.

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - Nä x)
2. Sjungit? - I duschen! "När jag bara rullar fram...."
3. Blivit kramad? - Jarrå, Sebbe, Suz ffs!
4. Känt dig fånig? - Är fånig men slutat känna det.
5. Saknat någon? - Saknar alltid folk, det är som en sjukdom.
6. Dansat galet? - HAHA oh my herregud. Ja!
7. Klippt håret? - Mjofan!
8. Gråtit?- Igår när jag började på mitt livsverk.

GREJER
1. Har du blivit stoppad av polisen någon gång? - Haha jag åkte med Henke i morsans bil (Y)
2. Har du en hund? - Farsan har!
3. Sover du helst ensam eller med någon? - Sover inte bra med någon men saknar känslan lite.
4. Tror du på spöken? - HAHA, icke!
5. Är du mörkrädd? - Nej. Jag trivs i mörkret.
6. Vem vill du ha just nu? - Nick Braun.

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - Nu förstår jag inte. Varför har denna frågan nummer 13? O.o Och ja.
14. Är du ofta med dina vänner? - Jafan. Jag klarar mig inte utan dem!
15. Vad brukar ni hitta på? - Sitta och vänta på mat x) Faktiskt!
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Ohyes!
17. Vem vet mest om dig? - Suz och JJ :)

OM DIG
1. Hur lång är du? - Någonstans mellan 170 och 175 cm. x)
2. Vart bor du? - Under en sten i skogen!
3. Är du nöjd med ditt rum? - Båda är jag faktiskt jävligt nöjd med. Både det hos pappa och det i Varberg.
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - Har inte en jävla aning, det är det 2012 är till för. Kolla upp min riktiga hårfärg.
7. Har du någon sjukdom? - Allmänt go i huvudet. :)
8. Gillar du skolan? - Jag ogillar den väl inte c:
9. Hur svarar du i telefonen?- "Hej, det är Frida!" hos pappa och "Aumen!" i mobilen.
10. Åt du senast? - Chokladglass :)
11. Drack du senast? - CocaCola såklart.
12. Lyssnar du på just nu? - KoRn. I raped, you feel dirty, it hurt as a child! <3

Kommentarer
Postat av: Vickan

4. Hur många barn vill du ha? - Skulle skjuta mig själv i magen. Hatar barn.



HAHAHH dog.SÅJA!

2012-01-05 @ 04:03:24
URL: http://drmajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0