2011

Fem händelser som varit bra det här året?
1. Metaltown!

2. Sommaren som spenderades i Ätran med Suz, Sebbe och Bagge.

3. Klassresan med 9a. Eller alla dagar med världens bästa klass var underbara.

4. Påsk! Varmare, soligare, spontanare påsk får man fan leta efter!

5. Jag kramade hela Takida.

Fem händelser som varit sämst det här året?
1. Saknad.
2. Tappat en del av mina nära vänner.
3. Slutade apel.
4. Hade ett... onödigt förhållande med en fin pojk.
5. Fick inte sålt flakisen! Damnit!

Vad har du lärt dig i år?
Folk förändras. Ibland åt fel håll.

Blev året som du har tänkt dig?
Jag hade inte tänkt mig 2011 på något sätt alls men nä, det blev inte direkt som jag ville nä.

Vilka kläder har du använt mest?
Jeans och jacka. Fuck yeah!

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Oh herregud, ett tag var det bara KoRn i mina lurar, sen var det bara Drängarna och nu på sistone så har det till stor del varit Ozzy Osbourne och Marilyn Manson.

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)

Serier: House! For sure!
Filmer:
En hel del skräck men även gamla klassiker som Ringaren i Notre Dame och dem

Vilka människor har du hängt mest med år?
Suz, Theo och Sebbe har jag nog totalt umgåtts mest med. Kajsa var jag också oerhört mycket med.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Hela min älskade klass på LBS + LBSfolk samt Dännisch, Dirty, Alice, Ludde (jag kan ju rabbla namn hur länge som helst ni kommer ju inte fatta vilka det är ändå), Anna, Sebastian, Elias, Viktoria + alla i huset i Varberg.

Vad är det vackraste du fått i år?
En biljett till Metaltown (där jag återigen kramade min kärlek) och min kära Åke, finare moppe får man leta efter.


Vad är det bästa du har läst?
Jag är Ozzy.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag såg KoRn live, jag strulade med random folk på fester och festivaler, jag plockade svamp hela sommarn... ja det var la det.

Vad var din största framgång 2011?
Vågar säga ifrån när personer jag faktiskt tycker om går mig på nerverna. Hatar när det händer.

Bästa köpet?
Jag har inte gjort några stora köp direkt men... min KoRn-ring ligger ju alltid varmt om hjärtat.

Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin och mat - garanterat!

Vad önskar du att du gjort mer?
Rört på mig, inte bara kört moppe!

Favoritvideo i år?

Den frågan är fan inte lätt. Men denna kanske:


Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Drog te Göteborg med världens bästa klass.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mer hardcore än någonsin!

Såatte... nu vet ni. Jag är förövrigt tillbaka efter att ha spenderat årets första dagar hos Theo med Sebbe.

Kommentarer
Postat av: Ada Marie

:( du skrev inte mitt namn

2012-01-08 @ 17:37:31
URL: http://adamarie.foto.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0