You're doing it right.




Dagens heltjävlaåthelvete:
- Fötterna har börjat värka efter sisådär 13 000 steg.
- Jag kommer verkligen inte på vad jag ska köpa för mat.
- Sovit brutalt lite inatt. Igen.
- Glömde mina gympaskor hemma hos pappa.




Dagens likeaboss:
+ Jag rockar sönder på detta kortet.
+ Jag älskar att stå bakom kameran.
+ Jag ska få redigera hela jävla filmen (FUCK YEAH!).
+ Kickboxat och simmat - är fan biff.
+ Mina nya skor var fan bättre än jag förväntat mig.
+ Matsch fixar disken... såatte...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du det tycker jag låter som en super ide! har du något förslag när snuttan ? <3

2012-02-14 @ 06:11:58
URL: http://jenniferanderssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0