Saw, de är fan bra grejer de.

Jadu, jag tänkte att ni kanske ville ha en förklaring till att jag har varit så bitter på senaste tiden?
Here you go: I torsdags påväg till idrotten började min högra fot värka. Men man som man är gick man ändå, var delvis med på idrotten och sen skulle man gå hela vägen tillbaka. Den gjorde fortfarande så fruktansvärt ont så jag haltade något extremt. Och nej, det har inte gått över trots att det var över en vecka sen. Dock har det istället satt sig i vänster foten OCKSÅ. Yay. Det + att jag haft feber två kvällar i rad är anledningen till att jag vart så sjukt bitter på bloggen min.

Men nu får de la bli ändring på det!
Några positiva saker såhär inför helgen?
* Jag ska ha huset för mig själv hela helgen om jag förstod min bror rätt.
* Det är februari, med andra ord är det snart lov.
* Jag börjar komma ikapp med läxor som jag legat lite efter med.
* Mainstreamlåtar kan faktiskt vara bra.
* Jag älskar saw, så efter lite plugg får de fan bli popcorn och saw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0